Kundserviceutbildning
Utbildning av personal för kundtjänst, callcenters etc. Hur ska man agera? Vad ska man säga? Och vad ska man inte säga? Hur gör man arbetet effektivt och uppskattat?
Utbildning av personal för kundtjänst, callcenters etc. Hur ska man agera? Vad ska man säga? Och vad ska man inte säga? Hur gör man arbetet effektivt och uppskattat?
Utbildning för nyanställda. Vad förväntas av dig? Vad kan du förvänta dig? Framtidsutsikter? Företagets värderingar och policy.
Matsalsblick: Vad är matsalsblick? Vem har det och hur skaffar man sig det? Vad förväntas av dig i matsalen? Hur kan du agera i matsalen så att du stärker restaurangens image.
Vad är viktigt i en mässmonter? Varför ställer vi ut och hur får vi mest nytta av vår satsning? Hur ska vår personal agera i montern för att vi ska få så bra resultat som möjligt?
Grundläggande utbildning i tillgänglighet på arbetsplatser. Nulägesanalys – vad är bra och vad behöver förbättras. Prioritering. Åtgärdslista och tidsplan. Du får en bra verktygslåda hur du ska arbeta med tillgänglighet
Enkel datautbildning. Hur betalar man räkningar? Hur söker man information på Internet? Hur skickar man mail? Hur använder man facebook? Och plats för egna frågor.
Alla utbildningarna kan genomföras hos er eller hos oss.